08.10.2006., nedjelja

Maglovito jutro

Kao što ste primjetili, nije me bilo neko vrijeme.. Obveze su se nagomilale i nije bilo drugog izbora osim da se primim posla. Rezultat nije izostao, ali moglo se i bolje..
Naporan 9. mjesec i ispitne rokove sam u potpunosti zaboravila zahvaljujući kratkom putovanju koje je, dok sam ja učila, isplanirao moj dečko cerek
Naime, ovaj vikend smo proveli na mini - turneji po Istri i Kvarneru. Odmorila sam se, napunila baterije i istinski uživala u svakoj sekundi!
Naravno, puno sam fotkala smijeh Ma izguštala sam se skroz!
Krenuli smo u subotu rano ujutro, a dio moje ulice je tada izgledao ovako kao na fotkama. Maglovito i sneno..
Nastavak slijedi wink




Maglovito jutro


Maglovito jutro





- 23:06 - Komentari (13) - Isprintaj - #


by Nohch

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off



Sva prava pridržana
All Rights Reserved
© 2006 - 2010 Rozza


Fotografije su privatno vlasništvo. Zabranjeno je koristiti ih bez dozvole autorice.





fotografije koje objavljujem na
blogu su neki moji amaterski pokušaji..
dobrodošli su svi savjeti, prijedlozi, kritike, pohvale i tome slično




...



















divlji.badem@gmail.com

Go to rozza's flickr photostream

~

Sometimes I do get to places
just when God's ready to have somebody click the shutter.


Ansel Adams