15.09.2007., subota

Panorama

Moja prva cerek party

Ovo je slikano nedaleko od moje kuće.. Kad sam vidjela kako su lijepi oblaci, na brzinu sam pokupila fotić i ostale stvari i otišla s biciklom da ih poslikam. Fotkala sam vodoravno, okomito, napravila nekoliko verzija.. Ova tehnički gledano nije nabolja, ali jedino na njoj imam ovako lijepe pahuljaste oblake pa zato nju stavljam wink








Nakon nekoliko pokušaja slikanja panorame koji su završili pravim fijaskom, tko zna kad bih se ponovno odvažila da nije bilo Marty kiss
Njene upute su baš super pa ako ih već niste vidjeli pogledajte komentare u ovom postu i, naravno, obvezno isprobajte sretan
Ispostavilo se da sam, između ostalog, koristila i krivi program za spajanje slika. U biti nije krivi, nego lošiji za panorame od nekih drugih koji se nude. To je dakle isto jako važno.


- 12:42 - Komentari (21) - Isprintaj - #


by Nohch

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Komentari On/Off



Sva prava pridržana
All Rights Reserved
© 2006 - 2010 Rozza


Fotografije su privatno vlasništvo. Zabranjeno je koristiti ih bez dozvole autorice.





fotografije koje objavljujem na
blogu su neki moji amaterski pokušaji..
dobrodošli su svi savjeti, prijedlozi, kritike, pohvale i tome slično




...



















divlji.badem@gmail.com

Go to rozza's flickr photostream

~

Sometimes I do get to places
just when God's ready to have somebody click the shutter.


Ansel Adams